Denim
Denim - "For mannen som aldri må spørre"
Denim -merket har blitt spesielt kjent for sine herredufter, som har vært på markedet siden 1976. De har markert seg med en mengde dristige slagord som «For mannen som ikke må spørre, noensinne» og flere Formel 1 kampanjer for f.eks. det storvinnende Williams-laget. Duftene er bevisst komponert ut fra at de er rettet mot mannen med mye selvtillit, som derfor alltid vet hva han er ute etter.


Den dag i dag blir herreduftene fra Denim supplert med en lang rekke andre pleieprodukter som aftershave, naturligvis med de samme distinkte egenskapene.
Da Denim kom på markedet tilbake i 1976, var det med de 3 primære duftvariantene Original , Black og Musk, som siden har fått selskap av dufter som Tribe og Sensitive med flere. Ingredienslisten er en god blanding av maskuline toner, inkludert bergamott, sandeltre, sedertre og rav, samt både grønne og blomstrende toner som frisker opp uttrykket og samtidig virker ganske forførende, noe som bare underbygger Denim -mannens store selv- tillit.
Hos MundFrisk kan du handle flere forskjellige produkter i Denim -sortimentet, for eksempel de ettertraktede aftershaves. De er det ideelle valget når du ønsker å ta best mulig vare på ansiktshuden din etter barbering. Formlene bidrar først og fremst til å lindre og lukke porene, slik at du unngår enhver form for irritasjon, inkludert bakteriedannelse, og i stedet sitter igjen med en herlig forfriskende følelse.
Aftershaves fra Denim kan brukes både i ansiktet og på halsen.
Hvis du ikke er redd for å hylle de klassiske kjønnsmønstrene, og du vil fremheve din maskulinitet både til hverdag og fest, er Denim aftershaves et utmerket valg. Fordi Denim rett og slett er et merke som oser av ekte maskulinitet!