Returnering og reklamasjon

 

Alle produkter (hvis emballasjen ikke er åpnet) kan refunderes senest 90 dager etter kjøp.

Før du sender varene dine tilbake til oss, bes du kontakte oss på info@mundfrisk.dk. Vi vil deretter hurtigst mulig angi hvordan du returnerer din pakke. Husk å angi ordrenummer.

Refunderingen foretas til det betalingskort du opprinnelig har betalt med. Bemerk vennligst at varene skal være i samme stand, som da du mottok dem og skal på ingen måte se brukt ut eller ha overskredet varerenes utløpsdato. Eventuelle defekte elementer vil enten bli skiftet ut eller tilbakebetalt.

Har du sendt en vare inn pga angrerett eller reklamasjon, vil du alltid få tilsendt en e-post når vi har mottatt varen. I e-posten får du opplysninger om den videre prosessen i forbindelse med behandlingen av din innsendelse/reklamasjon.

MunnFrisk.no aksepterer kun returnering, refundering eller erstatning av varer som opprinnelig er kjøpt hos MundFrisk.no.

Hvis du ikke er hjemme når pakken blir levert, skal du avhente pakken din på posthuset eller nærliggende utleveringssted. Avhentes ikke pakken på posthuset eller utleveringssted innen 14 dager, blir pakken sendt i retur til oss.

Bemerk at vi krever et gebyr på 149 kr hvis du ikke henter ut pakken din. Dette beløpet dekker våre omkostninger ved å få pakken i retur.

Returnere vare med returlabel

Du kan kjøpe en returlabel hos oss for 149 kr som etterfølgende skal printes og settes på pakken. Dette er den enkleste og typisk også den billigste måten å sende pakken i retur til oss.

Ta kontakt med vår kundeservice hvis du ønsker å kjøpe frakt.

 

 

KLAGE?

Hvis du har en klage, vennligst kontakt oss først.

Og hvis det er tilfelle, er det enkleste for alle at du svarer på e-posten du mottok med ordrebekreftelsen – da har vi all informasjon samtidig.